Direktlänk till inlägg 2 april 2013

We are living in a crazy world

Av Terese Lundberg - 2 april 2013 01:47

Living in America aint always easy. Kom precis hem fran skolan efter en utmattande dag. Det ar inte latt att borja det vardagliga livet efter en veckas paus - speciellt nar man bor i en party/college stad (Santa Barbara). Pa detta har man massvis med prov de kommande veckorna och jag har inte gjort ett piss. Procastinate kallas det och jag ar en expert pa det. Sa nu sitter man med kriminologi boken i storsta hugg och forsoker koncentrera sig men det ar fan inte latt nar man har sa mycket annat som forsigar i sitt liv. Over and out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Terese Lundberg - 2 april 2013 05:44


Sitter har och kollar igenom alla mina bilder fran Santa Barbara. Kan inte forsta att jag har bott har i tre, snart fyra, ar. Jag blir alltid lite rord och glad nar jag tanker pa det. Vill man inte bo i Sverige sa vill man inte. Sorry, men jag vill i...

Av Terese Lundberg - 2 april 2013 02:02

Min larare hade valdigt roligt idag nar han berattade hur det fungerar nar man gar till ratten idag. Han tog O.J Simpson som ett exempel och sa "Look, the guy was found not guilty. He could have walked outside and scream out that he did commit the mu...

Av Terese Lundberg - 2 april 2013 01:57


Jag ar den utav mina vanner som sallan vill visa kanslor. Jag leker sa stor och stark fast inom mig sa knacker det. Det ar skont att kunna skriva av sig om problem och annat som hander runt omkring mig eftersom att jag helst inte vill prata med nara ...

Av Terese Lundberg - 2 april 2013 01:51

Det kanns svart nar man gett tva ar av sitt liv till nagon som inte brydde sig om en pa samma satt som man sjalv gjorde. Det tomma hal man har kvar i sitt hjarta och hoppet om att han en dag ska hora av sig for att beratta hur fel han gjorde och han ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards